REPORTÁŽ ZE ZÁKULISÍ
PROVOZNÍHO DNE ZŽZ
Foto Tomáš "Kufřik" Michálek, komentáře obrázků nejsou jeho a nemusí se shodovat s názory nikoho !
Nafotil jsem pro Vás pár foteček ze zákulisí provozního
víkendu ZŽZ na konci dubna 2008...
Tak NA SRAVÍ, AŤ SLOŽÍ !
Okapotovaná zelená lokomotiva, již schválená složitým
legislativním řízením DÚZŽZ a označena jako
T 25.007
A v řadě za sebou, tři....
T 25.007 odjíždí z nákladiště Vrata v deštivém pátečním podvečeru s manipulačním vlakem do Chvátlin a nemá konce! Tak to máme za dvě stě...
V chatě se nakládá na sobotu - "krkovička pana Bartáka"
Když vaří muži, opačné pohlaví připravuje ingredience!
Zvyky jsou u různých železničních společností dosti odlišné. Někdo přeleští starej motoráček a postaví na tom roll-out,
někdo vyrobí nebo zásadně zrekonstruuje lokomotivu a přepravuje jí v noci tiše
beze svědků...
Bývalá T 27.001 se po rekonstrukci, nyní jako T 29.027 poprvé dotkla kolejí ZŽZ na nákladišti Vrata.
Pár minut na to přijel transport s dalším vozidlem. A jak je to opět možné?? Žádná muzika ani fanfáry, žádné oduševnělé proslovy, nikde není tribuna...
Šel pes do lesa a potkal dlažební kostku...
T 29.027 výkon 24 koňských sil, v průmyslovém značení tudíž BN 24 (!!),
motor dvouválec, objem 650 cm kubickejch, chlazení vzduch, původ motoru: "Maluch"
(FIAT Pšonski 126).
Lokomotiva ještě s nedokončeným nátěrem, bez spojnic, pozičních světel atd.
Borové zhlaví chvátlinské stanice. Na první (vl.) T 29.027, na třetí T 25.007.
Signalistka Koko ze Senohrab má ve Chvátlinách zákonitý! Jó na železnici, dějou se věci...
To už je zase ráno??
Přece nebudu chodit pro klobásy pěšky !
Delegace ČSD
Dělníci ZŽZ. Zleva: 303, 307, 309