REPORTÁŽ ZE ZÁKULISÍ
PROVOZNÍHO DNE ZŽZ

Foto Tomáš "Kufřik" Michálek, komentáře obrázků nejsou jeho a nemusí se shodovat s názory nikoho !

Nafotil jsem pro Vás pár foteček ze zákulisí provozního víkendu ZŽZ na konci dubna 2008...
Tak NA SRAVÍ, AŤ SLOŽÍ !

Okapotovaná zelená lokomotiva, již schválená složitým legislativním řízením DÚZŽZ a označena jako
T 25.007

A v řadě za sebou, tři....

T 25.007 odjíždí z nákladiště Vrata v deštivém pátečním podvečeru s manipulačním vlakem do Chvátlin a nemá konce! Tak to máme za dvě stě...

V chatě se nakládá na sobotu - "krkovička pana Bartáka"

Když vaří muži, opačné pohlaví připravuje ingredience!

Zvyky jsou u různých železničních společností dosti odlišné. Někdo přeleští starej motoráček a postaví na tom roll-out, někdo vyrobí nebo zásadně zrekonstruuje lokomotivu a přepravuje jí v noci tiše beze svědků...
Bývalá T 27.001 se po rekonstrukci, nyní jako T 29.027 poprvé dotkla kolejí ZŽZ na nákladišti Vrata.

Pár minut na to přijel transport s dalším vozidlem. A jak je to opět možné?? Žádná muzika ani fanfáry, žádné oduševnělé proslovy, nikde není tribuna...

Šel pes do lesa a potkal dlažební kostku...

T 29.027 výkon 24 koňských sil, v průmyslovém značení tudíž BN 24 (!!),
motor dvouválec, objem 650 cm kubickejch, chlazení vzduch, původ motoru: "Maluch" (FIAT Pšonski 126).
Lokomotiva ještě s nedokončeným nátěrem, bez spojnic, pozičních světel atd.

Borové zhlaví chvátlinské stanice. Na první (vl.) T 29.027, na třetí T 25.007.

Signalistka Koko ze Senohrab má ve Chvátlinách zákonitý! Jó na železnici, dějou se věci...

To už je zase ráno??

Přece nebudu chodit pro klobásy pěšky !

Delegace ČSD

Dělníci ZŽZ. Zleva: 303, 307, 309