REPORTÁŽ Z DALŠÍCH
PROVOZNÍCH DNÍ ZŽZ 2008
Foto fšici, komentáře obrázků se nemusí shodovat s názory nikoho !
Paprsky dopoledního slunce rozrážejí dým z ohně a lokomotiva T25.007 zdolává s osobním vlakem 19 promile stoupání od nákladiště Ohniště ke stanici Chvátliny.
To je paráda, tady nemusím točit volantem jako u autobusu !! :-)
Osobáček čeká na rozkaz k odjezdu ze stanice Chvátliny.
Těžký smíšený vlak na odbočce Mosty vedený přípřeží lokomotiv T25.007 a T27.101
Smíšený vlak ve stanici Chvátliny
A tentýž vlak projíždí nákladiště Ohniště.
Posun ve stanici Chvátliny? Kdepak,
lokomotiva T27.101 v pozadí
jede se svým vlakem těsně za vlakem vedeným T25.007!
( na ZŽZ nic nemožného..)
Noční osobáček s lokomotivou T25.007
A další noční spoj vedený T27.101
A nyní něco z nových pozemků. Díl č.I oplenového vozu Or/ú na vlečce, která bude zaústěna do stanice Chvatelská Smoleč.
Zářez hlavní tratě do Dobešova z pohledu od budoucího Rybnického portálu tunelu Krucemburk I. V místě mezi nejbližšími dvěma pražci bude trať překlenuta mostem místní tratě Dobešov - Chvatelská Smoleč. Zcela na konci viditelné části tratě je vyhybka výhybny Rybník.
Provizorní pracovní pokládka hlavní tratě zde bude po dokončení skryta v tunelu Krucemburk I. V těchto místech začíná stoupání do stanice Dobešov. Tento snímek je pohled ze stejného místa opačným směrem než na předchozím snímku.
Pracovní vlak s lokomotivou T25.007 stojí v místě budoucího zhlaví stanice Dobešov. Kolejnice v popředí snímku leží v tělese tratě z Dobešova dál k severu. Vlevo od nich bude obloukem opouštět stanici místní trať do Chvatelské Smolče.
Stav sítě ZŽZ na konci roku 2008. Pozemky pro stavbu sítě ZŽZ pokračují dále doprava (šipka). Tento náčrt je jen náčrtem od oka, rozměry přesně neodpovídají přepočtu na skutečnost!