Práce na ZŽZ před sezónou 2014
První vozidlo vyrobené na ZŽZ pro rozchod 1435mm!
Je to na
objednávku vyrobený ruční vozík, který bude pomáhat soukromé firmě v rámci
obnovy tratě 012 na úseku odříznutém od ostatní sítě tratí SŽDC v okolí stanice
Plaňany.
Cisterna odstavená na nově položené koleji do budovaného vozového depa.
Kolej do vozového depa. Tato výhybka byla původně v odbočce do Hrochova Týnce, ale kolaudační komise jí odmítla schválit pro ostrý úhel odbočení koleje. Proto byla přemístěna a nahrazena štíhlejší výhybkou.
Staveniště vozového depa. Kolejnice je připravena pro kolej zcela vlevo, na kterou se vozy zasunou přímo, ostatní koleje depa budou obsluhovány prostřednictvím jednoduché vozové točny. Celkem budou ve vozovém depu tři nebo čtyři koleje.
Nová štíhlá výhybka nahradila již zmíněnou původní. Vpravo je budoucí zhlaví stanice Hrochův Týnec.
Detail srdcovky veksle odbočky.
Pohled k jihu, směrem k Dobešovu. Zleva trať z Hrochova Týnce, další výhybka je z vozového depa.
Na konci této rovinky bude výhybka staničky Středoplky. (trať z Chvatelské Smolče do Dobešova)
Strojírny ZŽZ-Zásmuky, odloučené pracoviště "pod širákem" ve Chvátlinách. Pojezd nového osobního vozu. Podvozky budou vůči rámu vypruženy dvojící vinutých pružin. Podle zadané zakázky budou vyrobeny dva osobní podvozkové čtyřnápravové vozy.
Již dokončeným vozem, čekajícím na lak, je velká podvozková cisterna ZŽZ.
Těšíme se na Vás v sezóně 2014!!