Sezóna ZŽZ 2009

Ve stanici Chvátliny při provozních dnech není o složité dopravní situace nouze.

Namísto grafity profesionální výtvarná tvorba na novém voze Hx/ú pro přepravu hlíny.

Rekonstrukce a dokončování výhybny Rybník. Původní stav odbočné koleje na východním zhlaví.

Kolejnice z úzkou hlavou byly demontovány a poté nahrazeny mohutnějšími.

Oblouková vyhybka na západním zhlaví a pracovní vlak s hlínou na přímé koleji. Přípravek v popředí snímku je ohýbačka ZŽZ.

Pohled ze směru od zastávky Na Mýtince. Za vyhybkou doleva jsou ještě původní kolejnice.

Detail ohýbačky.

Ohýbačka v akci. Některé kolejnice jsou příliš křehké...

Také na chatě probíhají různé opravy, jako třeba výměna podlahy "V Jedničce" tedy na verandě příhodně pojmenované podle pohody, kterou poskytuje.

Nová podlaha.

Zajímavý způsob opravy GPK, tedy geometrické polohy koleje.

A výsledek naprosto perfektní! Ač se to ze snímku nezdá, rovná kolej má délku kolem osmi metrů.

A ještě oprava styku na konci rovného úseku v lese.

"Červená" tedy T27.101 byla zkrášlena šachovnicovým zbarvením pluhu.

Ty vole to je divný, že na třístovce máte stejně velkej křoviňák jako na JHMD!?!

Podvečerní porada mezi kolegy z celé republiky...

Strojvůdci JHMD v roli mechaniků ZŽZ.

Natěračská četa má pauzu...

No sakra, tady je ten rozchod v riti! (jazýček rozchodky vpravo mimo dosah)

Ohýbačka v akci...

Prostor kolem žst. Dobešov.

Odraz !

Zase porada...

Dobešov.

Práce na železničním svršku v prostoru zastávky Krucemburk.

Oblouk k tunelu.

Pracovní vlak odjíždí z Dobešova.

A projíždí zastávkou Krucemburk.

Večerní pracovní únava...